Így kerülj be a médiába százezrek elköltése nélkül
2018. május 24. - 17:00 - 21:00ELŐADÓ
Gál Éva Laura
Gál Éva Laura kommunikációs tanácsadó, PR szakember, újságíró. KKV-knak és startupoknak segít bekerülni a médiába, ügyfelei rendszeresen szerepelnek a hazai vezető hírportálokon. Két dolgot szeret leginkább a munkájában: megtalálni az izgalom-faktort azokban a vállalkozásokban, amelyek a segítségét kérik, és viszontlátni őket azokon a felületeken, melyekről az ügyfelei korábban csak álmodoztak.
9 900 Ft

HELYSZÍN
Így kerülj be a médiába százezrek elköltése nélkül
Hírgeneráló PR workshop
Egy induló- vagy kisvállalkozás életében általában háttérbe szorul az egyébként gyakran a siker, illetve a kezdeti gyors fejlődés zálogát jelenthető PR stratégia, hiszen az drága és rengeteg energiát igényel. Gyakorlatorientált képzésünk olyan kkv-knak és startupoknak szól, akik nem szeretnének százezreket költeni ügynökségre, hanem inkább maguk vennék kézbe a PR kormánykereket.
Mit kapok a workshoptól?
Hírgeneráló képzésünk során Gál Laura PR szakértőnk olyan gyakorlati tanácsokkal lát majd el, amelyek alkalmazásával a sajtóval való kapcsolattartás tulajdonképpen ingyen, ügynökség bevonása nélkül a napi rutinod részévé válik. A kb. 4 órás workshop keretében a résztvevők megismerkednek a sajtókommunikáció gyakorlati oldalával: megtanulják pozícionálni a saját vállalkozásukat, megismerik a szerkesztőkkel történő kommunikáció alapelveit, és a saját bizniszükre alkalmazható konkrét módszereket kapnak, amelyekkel be tudnak kerülni a hírekbe – organikusan, fizetett megjelenések és megbízott PR ügynökség nélkül. A workshop végén a résztvevők képesek lesznek:
– megtalálni vállalkozásukban azokat az izgalmas tényezőket, amelyekre építeni lehet egy sajtókampányt
– kreatívan használni a különböző PR eszközöket
– megtalálni azokat a célcsoportokat, amelyeket a célközönségük fogyaszt
– megírni egy ütős pitchet
– eljutni bármilyen kiválasztott szerkesztőhöz
– felépíteni egy profi sajtólistát
– hatékonyan kommunikálni a sajtóval
Miről lesz szó?
A workshop első felében a hírgenerálás módszereiről és a sajtóval való kapcsolattartás legfontosabb tudnivalóiról lesz szó, a második részben pedig az addig elhangzottak alapján a csoport egy fiktív vállalkozás számára közösen készít kommunikációs stratégiát az előadáson elhangzott gyakorlati módszerek alapján.
És hogy mi mindent tartalmaz a jegyár a workshopon való részvételen kívül?
- a Bisztró pultjában elfogyasztott egy kávét és egy vizet (mindezek mellett pedig az előadóteremben biztosítunk ásványvizet és rágcsálnivalót)
- a házi feladat megírása esetén egy visszacsatoló válasz emailt, amelyben kizárólag a te vállalkozásod lesz a fókuszban
- 20% kedvezményt egy bármelyik soron következő ST képzésből
- 20% kedvezményt egy ST személyes konzultációra – nézd meg tanácsadóinkat és szakterületeinket
- amennyiben előadónkkal a továbbiakban is együttműködnél, 10% kedvezményt kapsz egy Gál Éva Laurával tartott személyes konzultáció árából, illetve 5% kedvezmény jár neked hosszú PR együttműködés esetén
A jegyek korlátozott számban kaphatók.
PROGRAMTERV
- 17:00 – 18:00
- A PR gyakorlati oldala
- – hogyan találd meg az izgalomfaktort a vállalkozásodban
- – hogyan tudsz a céljaidhoz PR eszközöket rendelni
- – hogyan ismerheted meg a célcsoportod médiafogyasztási szokásait
- – így juss el a szerkesztőkhöz, a jó pitch megírásának lépései
- – így kommunikálj a sajtóval: legfontosabb tudnivalók az interjúadásról
- 18:00 – 19:00
- A hírgenerálás módszerei
- Gyakorlati tippek és technikák arra, hogyan kerülj be a sajtóba – ingyen.
- 19:00 – 19:15
- Kávészünet
- Kötelező töltődés koffeinnel és egy kis networking lehetőség
- 19:15 – 21:00
- Közös esetoldás
- Egy fiktív vállalkozás számára közösen készítünk kommunikációs stratégiát az elhangzott módszerek alapján.
Nap
:
Óra
:
Perc
:
Mp